9 września 2010

słowo na k....

Już o tym wspominałam, ale zazwyczaj robię sobie zdjęcia na kwadrans przed wyjściem. Raczej nie stosuje metody przebierania się specjalnie na potrzeby nowego wpisu. Ze względu na paskudną pogodę i kompletny brak płodności jesiennych kolekcji (czy poza czernią, szarością i beżem nie istnieją o tej porze roku inne kolory?) nie mogę odnaleźć się we własnej szafie. Dlatego też zaistniał tutaj mały kryzys. Mam nadzieję, że nie na stałe.
Poniżej efekty moich niedawnych zakupów. Od dawna chodziła mi po głowie kiecka którą mogłabym zakładać do kozaków i skórzanej kurtki, dlatego gdy zobaczyłam taką która względnie spełnia moje wymagania i była przeceniona ze 100zł na 20(!) postanowiłam sobie na nią pozwolić..







sukienka - new yorker
bluzka - new look
kozaki - ccc

4 komentarze:

  1. ładna ładna ta sukienka i ta cena;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka!!! No i za 20zł! Miałaś szczęści :) Fajnie komponuje się z kozakami, na jesień idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna sukienka no i cena rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń